2024 - Red Zone Rivals - אמריקה הצפונית/ ארה"ב/ קנדה - דירוג sivi ★★★★ - משונאים לאוהבים - ספרות שנוגעת - קולג' / אוניברסיטה - רד-זון רייוולז - רומן ספורט - רומנטיקה ואירוטיקה - תרגום

פייר קאץ׳ / קנדי סטיינר

בתקופה האחרונה תורגמו המון ספרים בז'אנר Sport Romance. רובם עוסקים בבני זוג בגיל הקולג' (חתך גילאים 19 – 22 ) אז ההורמונים בשיאם. אני פחות מוצאת בהם עיניין, לא רק בגלל הגיל של הדמויות (בכל זאת בז'אנרים אחרים הגיל הוא לא גורם שמשפיע), אלא בעיקר בגלל עולם החוויות (קולג', ספורט, מסיבות) שלא משיק לשלי ופחות מעניין אותי. לכן בדרך כלל אני לא קוראת את הספרים מהז'אנר הזה.

מה שכן, תיאורי הסקס בספרים האלה הם בעצמם בגדר מופע ספורט ואקרובטיקה.

הספר הראשון בסידרת רד-זון רייוולז מתמקד בזוג זיק וריילי.

ריילי מצטרפת לקבוצת הפוטבול של אוניברסיטת נורת' בוסטון לאחר שנשבעה לאחיהשתעשה זאת. חלום חייה היה ללמוד אמנות, אבל היא לא יכולה לאכזב את גאווין. היא לא יכולה לעשות לו את זה לאחר שנפגע קשה בתאונת דרכים ונותר משותק. פוטבול היה חלום חייו שנקטע עקב התאונה ומאחר שריילי אחותו התאומה התאמנה לאורך השנים וגם שיחקה בנבחרת הבנות של התיכון, הוא לא הולך לוותר לה בנושא.

בליגת הפוטבול של האוניברסיטאות אין נשים. לכן, ריילי היא עוף מוזר. היא נתקלת בעויינות ובניכור מצד חבריה לקבוצה. אבל זה לא מעניין אותה. הבטחות צריך לקיים. רק חבל שזיק, החבר הטוב והשנוא של גאווין גם הוא הצטרף לקבוצה. וחבל עוד יותר שהיא שובצה למגורים משותפים איתו.

זיק מכיר את ריילי מילדות. פעם הם גם היו חברים טובים. הם גדלו יחד, שיחקו יחד פוטבול ויצאו יחד. עד אותה תאונה מחרידה שבעתיה גאווין נותר משותק. זיק נהג ברכב, לכן הוא לא מאשים את ריילי בטינה שהיא רוחשת לו. הוא גם לא מאשים אותה שהיא לא מוכנה להקשיב להסברים שלו.

כשריילי מצטרפת לקבוצת הפוטבול ועוברת לגור עם זיק הוא מקווה שהיא תסלח לו. עד אז, הוא מחכה בסבלנות אין קץ. ואז ההזדמנות נקרית לו; זיק מציע לריילי עיסקה, הוא יעזור לה באימונים ובתמיכה רגשית והיא תסייע לו בלימודים.

ריילי לאט לאט מגלה שוב את זיק החבר הטוב שלה. היא מצליחה להתחבר למקום הסלחני שבה כאשר היא מבינה שהוא זקוק לעזרתה בלימודים כי הוא סובל מדסלקציה חמורה. בכל זאת העיסקה שזיק מציע לה מאפשרת ניצחון לשני הצדדים.

בספר הראשון בסידרת רד-זון רייוולז הסופרת בונה את העולם של קבוצת הפוטבול, החל משלב הגיוסים, עובר דרך מחנה האימונים וכלה במשחקים. התיאורים נראו לי אוטנטיים (לא שאני מבינה משהו בספורט או בגיוסים לקבוצות פוטבול). אני מניחה שזה מאוד מתיש וקשה, לנהל במקביל חיי אימוני ספורט מפרכים, לחיות במתח מתמיד מרמת הציפיות שהקבוצה תוביל לניצחון, ובמקביל ללמוד באוניברסיטה ולקבל ציונים טובים.

אני חושבת שהדרמה בפרקים האחרונים היתה פשוט מיותרת והיה אפשר לחסוך אותה אבל הסיפור האישי של זיק היה נוגע ללב ומעניין מספיק בכדי שאקרא את הספר עד הסוף.

האפילוג של ג'יאנה גם היה מסקרן ואני מתכננת גם לקרוא את הספר השני בסידרה.

פייר קאץ'/ קנדי סטיינר

הוצאת ספרות שנוגעת, 2024, 334 עמ'

דירוג SIVI –

דירוג: 4 מתוך 5.

איכות אודיו

דירוג: 0 מתוך 5.

רד-זון רייוולז #1

דף הסידרה –

🤞 קבלו מייל מרוכז אחת לשבוע!

אנחנו לא שולחים ספאם! למידע נוסף ניתן לקרוא את מדיניות הפרטיות שלנו.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.