סדרות מתח

Adam Dalgliesh

סידרת ספרי בלש מצויינת שזכתה להצלחה גדולה ברחבי העולם. הסידרה כוללת 14 ספרים חלקם עברו עיבוד לסידרת טלבזיה ולסרטים. במרכז הסידרה עומדת דמות פקטיבית, המפקח של הסקוטלנד יארד אדם דלגליש.  המפקח אדם דלגליש, אלמן נאה שאינו מעוניינן במערכות יחסים עם נשים, הוא דמות יחודית ביכולות האנליטיות שלה. מאידך, הוא כותב שירה ומספר ספרי שירה שכתב פורסמו. דמותו מופיעה הופעות אורח קצרה גם בספרי הסידרה "קורניליה גריי". דמותו נקראת על שם המורה לאנגלית של הסופרת שלמדה בתיכון בקיימברידג'. בעיבוד הטלביזיוני, מגלם אותו השחקן רוי מרסדן . Please leave this field emptyEMAIL * קבלו מייל מרוכז אחת לשבוע! אנחנו לא שולחים ספאם! למידע נוסף ניתן לקרוא את מדיניות הפרטיות שלנו. בדוק את תיבת הדואר הנכנס או את ספאם כדי לאשר את המנוי שלך.

קרא עוד »

Criminal Profiler

סידרת מותחנים קיצבית והופכת דפים שמשאירה את הקורא מרותק לספר. הסידרה כוללת 6 ספרים ועד כה תורגמו שנים מהם.

קרא עוד »
blank

Devin Gray

לאחר מות אימו מגלה דבין גריי, שהלן לא היתה משוגעת כפי שניסו לצייר אותה ב CIA. צעד אחר צעד הוא יוצא לחשוף קונספירציה שמאיימת להפיל את ארה"ב. בסידרה פורסמו 3 ספרים, עד כה תורגם הראשון לעברית.

קרא עוד »
blank

Finlay Donovan

פינלי דונובן, גרושה חד הורית, היא סופרת שמתמודדת עם מחסום כתיבה נוראי וקשיי פרנסה. הגרוש שלה מוציא לה את הנשמה ובאופן מסתורי גופות מתגלות סביבה כמו פטריות אחרי הגשם. לצידה של פינלי העוזרת לעת מצוא והאומנת של הילדים – וורו, סנשו פנשה החדש. יחד שתיהן חוקרות פרשיות רצח.

קרא עוד »
blank

Hawthorne & Horowitz

אנתוני הורביץ תסריטאי וסופר ספרי ילדים, נוער ומבוגרים שמתמחה בסידרות מתח ומסתורין. סידרת Hawthorne & Horowitz היא הגירסה בדיונית שבה הוא, כסופר, מתלווה לחוקר פרטי מחוסר עבודה, דניאל הות'ורן, כשולייה המסייע בפתרון התעלומות וככרוניקן שכותב את הביוגרפיה שלו. עד כה פורסמו בסידרה 4 ספרים והספר החמישי אמור לצאת במהלך 2024.  הספרים טרם תורגמו לעברית.

קרא עוד »
blank

Lady Hardcastle

ליידי הארדקאסל, המרגלת בדימוס, ובת לוויתה הנאמנה, פלורנס אמסטרונג, שבמקרה גם מיומנת באומנויות הלחימה, יוצאות לחקור תעלומות. כבר איבדתי את הספירה ולדעתי יצאו בסידרה שבעה או 8 ספרים. כל ספר עומד בפני עצמו.

קרא עוד »
blank

Philip Marlowe

פיליפ מארלו, היא דמות בלש דמיוני בסידרת ספרים שפירסם ריימונד צ'נדלר. דמות בלש בודד שחותר למגר את השחיתות, נלחם בפשע המאורגן ובהשתחתת המערכות הציבוריות. בסידרה פורסמו 8 ספרים, שניים מהם תורגמו בהוצאת כתר.

קרא עוד »
blank

Susan Ryeland

סידרת סוזן ריילנד מציגה לקורא סיפור בלש בפורמט סיפור בתוך סיפור. בסיפור המסגרת הבלשית, סוזן ריילנד חוקרת פרשיות פשע בהווה. בעברה היתה עורכת ספרים בהוצאה קטנה והיתה אחראית לעריכת ספריו של אלן קונוויי, אביו של הבלש אטיקוס פונד. בסיפור הפנימי, מציג הורביץ את עלילותיו של הבלש אטיקוס פונד. בלש מהדור הישן שמזכיר מאוד את הרקול פוארו של אגתה כריסטי. עד כה יצאו 2 ספרים בסידרה ולעברית תורגם אחד.

קרא עוד »
blank

Thursday Murder Club

4 פנסיונרים שמתגוררים בכפר דיור מוגן לבני הגיל השלישי, מתכנסים אחת לשבוע לפתור פרשיות רצח מהעבר שנותרו בלתי פתורות. לפעמים במהלך החקירה הם נתקלים בפרשיות הרצח חמות מההווה והם מצטרפים לצמד שוטרים בניסיון לפתור את תעלומת הרצח.

קרא עוד »