סדרות מדע בדיוני ופנטזיה

Oxford Time Travel

ארבעה רומנים היסטורים וקדימון, ספר סיפורים קצרים, שבמרכזם חבורת היסטוריוניים מאוקספורד שמבצעים נסיעות בזמן לתקופת מלחמת העולם השניה. הספרים עומדים בפני עצמם עם סוף סגור,וניתן לקרוא אותם בנפרד למרות שישנן דמויות שחוזרות בין הספרים. Please leave this field emptyEMAIL * קבלו מייל מרוכז אחת לשבוע! אנחנו לא שולחים ספאם! למידע נוסף ניתן לקרוא את מדיניות הפרטיות שלנו. בדוק את תיבת הדואר הנכנס או את ספאם כדי לאשר את המנוי שלך.

קרא עוד »

His Dark Materials

טרילוגיית חומריו האפלים היא אחת מסדרות הפנטזיה המצליחות ביותר. היא כוללת שלושה ספרים : "אורות הצפון" או כפי שהוא תורגם לעברית מאנגלית ארה"ב "המצפן הזהוב", "הסכין המעודן" ו"משקפת העינבר". הסידרה זכתה בפרסים רבים ועוררה מחלוקת במיוחד בין קבוצות של זרמים נוצריים שמרניים לבין קבוצות אנטי נוצריות.  

קרא עוד »
blank

The Witcher

המכשף, אחת מסדרות הפנטזיה המצליחות בעולם. היא עברה עיבוד לסידרת טלביזיה בנטפליקס ולמשחקי מחשב. גראלט מריוויה הוא מכשף, אדם בעל כוחות על-טבעיים מסתוריים שחושלו באימונים מפרכים והפכו אותו ללוחם מזהיר ולמתנקש חסר-רחמים. אלא שלא כל מי שנראה מפלצתי הוא אכן רשע, ולא כל טובי המראה הם טובי לב. בעברית תורגם עד כה הספר הראשון.

קרא עוד »
blank

The Lazy Girl's Guide to Magic

אייבי ויילד היא כנראה המכשפה האחרונה בעולם שכדאי להזעיק במקרה שצריך סיוע קסום. אם זה היה תלוי בה, אייבי הייתה מעבירה את כל היום, כל יום, על הספה – צופה בטלוויזיה, אוכלת שטויות ומקשקשת עם החתול שלה.  אבל איכשהו, עקב טעות בזיהוי, אייבי מוצאת את עצמה נשלפת מהספה כדי לטפל בצרות של ענף ארקנה, מחלקת החקירות של המסדר הקדוש של ההארה הקסומה. ואם לא די בזה, היא מוצאת את עצמה כבולה בכישוף לאדפטוס אקזמפטוס רפאל וינטר.  טרילוגיה מענגת ביותר, ממתק לחיך, על מעלליהם של אייבי ויילד ורפאל וינטר.

קרא עוד »