2024 - fake relationship - Red Zone Rivals - אמריקה הצפונית/ ארה"ב/ קנדה - דירוג sivi ★★★★ - ספרות שנוגעת - קולג' / אוניברסיטה - רד-זון רייוולז - רומן ספורט - רומנטיקה ואירוטיקה - תרגום

בליינד סייד / קנדי סטיינר

הספר השני בסידרת רד-זון רייוולז, טוב יותר מהספר הראשון. יש בו פחות התעסקות בפוטבול או בספורט ויותר התמקדות בדמויות ובחיים שלהן.

ג'יאנה עובדת בצוות יחסי הציבור של קבוצת הפוטבול. כילדת סנדוויץ, היא אף פעם לא התבלטה. בגיל 22 היא היא יותר בגדר פרח קיר: שקטה, ביישנית ואוהבת ללמוד דברים חדשים ומעולם לא היה לה חבר. לג'יאנה יש קראש על שון, זמר פאבים מוכשר שלא מבחין בקיומה.

כאשר קליי ג'ונסון, שחקן הגנה בקבוצת הפוטבול, מציע לה עיסקה עם השטן היא לא יכולה לסרב לו. חברתו של קליי, מלייה, נפרדה ממנו. קליי שבור, מלייה היתה בת זוגו מאז התיכון. הוא באמת חשב שמלייה היא האחת עבורו. קליי מתחבל כיצד להשיב אותה אליו והוא מציע לג'יאנה עיסקה שבה שני הצדדים זוכים:

קליי וג'יאנה יעמידו פנים שהם בני זוג. כך הם יצליחו למשוך את תשומת ליבם של מלייה ושון, יגרמו להם לקנא ובתקווה קליי וג'יאנה ישיגו את מבוקשם.

אבל איך אומרים אנחנו מתכננים תוכניות ואלוהים צוחק.

הדמות של ג'יאנה מלבבת. באופן כללי היא אדם טוב. כאשר עוברים את הסף של הביישנות שלה, היא מלאת חום ואמפטיה לזולת. היא חברה טובה, היא סקרנית, היא אוהבת להשקיע בלמידה ואין לה הרבה חברים. היא אינטרוברטית טיפוסית. עוד מעלה שיש לה והופכת אותה לאנושית מאוד זה שהיא אוהבת לקרוא רומנים רומנטיים ולפנטז שגם החיים שלה יתגלגלו כך.

קליי היה ממתק. הסיפור האישי שלו היה מעניין יותר מהסיפור האישי של ג'יאנה. החיים לא חילקו לקליי קלפים משובחים והמשפחה הדיספונקציונלית שלו לא תרמה לשלוות נפשו. אבל הוא התמודד עם הקלפים שהוא קיבל וניסה לעשות לימונדה מהלימון.

השילוב בין קליי וג'יאנה היה מוצלח ולוהט ביותר, במיוחד אחרי שהוא קרא חלק מספרי הרומנטיקה שלה…

נהנתי מהקריאה והופתעתי מהמאמץ של הסופרת לייצר עלילה ודמויות מחוברות למציאות ולא כאלה מנותקות.

את הספר חותם אפילוג של הולדן. הוא מסקרן מאוד ואני מחכה שיתרגמו את הספר הבא.

בליינד סייד / קנדי סטיינר

הוצאת ספרות שנוגעת, 2024, 368 עמ'

דירוג SIVI –

דירוג: 4 מתוך 5.

איכות אודיו

דירוג: 0 מתוך 5.

רד-זון רייוולז #2

דף הסידרה –


The second book in the Red Zone Rivals series focuses less on football or sports and more on the characters and their lives, making it even better than the first.

Gianna is a member of the football team's public relations team. She tends to blend in with the background despite working as a sandwich girl. At 22 years old, she is usually reserved and enjoys learning new things, but she has never been in a relationship. Gianna has a crush on Sean, a talented pub singer, but he doesn't seem to notice her.

When Clay Johnson, a defensive player on the football team, offers her a deal with the devil, she can't refuse him. Clay's girlfriend, Malia, broke up with him. Clay is broken; Malia has been his partner since high school. He really thought Melia was the one for him. Clay struggles with how to get her back to him and he offers Gianna a deal in which both sides win:

Clay and Gianna will pretend to be a couple. This way, they will be able to attract the attention of Malia and Sean, make them jealous, and hopefully, Clay and Gianna will get what they want.

However, as the famous saying goes, we make plans, and God laughs.

Gianna is a truly endearing character. She is generally a good person with a warm and empathetic personality toward others. Despite being shy, she is a great friend who constantly invests herself in learning. As a typical introvert, she doesn't have many friends. However, she does have a very human quality of liking to read romance novels and imagines her life turning out that way, too.

Clay was like candy to me. His personal story was more interesting than Gianna's. Life hadn't dealt Clay well, and his dysfunctional family didn't contribute to his peace of mind. But he made the best out of the situation and tried to make lemonade out of lemons.

The pairing of Clay and Gianna was electric, especially after he delved into her romance novels.

The book ends with an intriguing epilogue by Holden. I am eagerly anticipating the translation of the next book.

🤞 קבלו מייל מרוכז אחת לשבוע!

אנחנו לא שולחים ספאם! למידע נוסף ניתן לקרוא את מדיניות הפרטיות שלנו.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.