ידיעות ספרים

 מתוך אתר האינטרנט של ההוצאה

ידיעות ספרים היא מהוצאות הספרים הגדולות בישראל. אלפי הספרים שיצאו מבית ההוצאה מקיפים את כל תחומי ההוצאה לאור: ספרות יפה, ספרי ילדים ונוער, אנציקלופדיות, מילונים, ספרי יהדות, ספרי אמנות, ספרי רפואה ובריאות, ספרי בישול, ביוגרפיות, ספרים מתחום הפוליטיקה ועוד.

 

סדרת הספרים העיקרית של ההוצאה, פרוזה, נוסדה לפני שנים רבות, ומאז יצאו בה מאות ספרים, בהם ספרי קריאה ועיון, ספרי מקור ותרגום, ספרים חדשים וקלאסיקות.  סדרת פרוזה תרגום, המבקשת לגלות לקורא את הסיפורים המעניינים ביותר מהספרות העולמית, מהעבר ומההווה, בתרגום עברי מדויק; וסדרת פרוזה עשרה, המביאה לקוראים צעירים, מגיל ראשית הקריאה ועד גיל הבגרות, ספרות יפה עשירה ומרתקת, מן הארץ ומן העולם.

 

2023

קוטפי הזיכרונות/ דרור סופר

ד"ר דוד רוזנבלום, רופא מנתח מוערך, טראומטולוג גרוש עם ילדה, שעסוק בעיקר בקריירה ובהתאוששות מהפרידה מאישתו מקבל מכתב מאישה בשם מאיה….

קרא עוד »
blank
2023

תבחר בי/ ר"ס בולדט

הוליס ומגנוליה נפגשו כשהיו בני 8. הוליס עבר עם משפחתו לעיירה דרומית קטנה באלבמה וחצר ביתו נשקה לחצר ביתה של מגנוליה. לא אימו ולא ההוריה של ….

קרא עוד »
blank
2023

מחתרת המסילה/ קולסון וייטהד

סיפורה של קורה, דור שלישי של עבדים שחורים באחוזת רנדל. מייבל, אימא של קורה, ברחה אל החופש והותירה אחריה את בתה הצעירה חשופה להלקאות וניצול מיני….

קרא עוד »
blank
2023

רט ראבידו/ שרה ניי

הספרים הקודמים בסידרה, היו חמודים. היה בהם משהו קליל ונחמד וחמים. קשה לי להגיד את אותו הדבר על "רט ראבידו" כשהוא כולל תכנים כמו שיימינג, סטוקינג …

קרא עוד »
blank
2023

30 ימים/ כריסטין ד'אבו

אליסיה ובעלה רוב נפגשו בגיל 19 וחיו באושר עד שהוא נפטר מסרטן. רוב, ידע שיקח זמן עד שאליסיה תתאושש ממותו. הוא גם ידע שאליסיה לא תקפוץ….

קרא עוד »

🤞 קבלו מייל מרוכז אחת לשבוע!

אנחנו לא שולחים ספאם! למידע נוסף ניתן לקרוא את מדיניות הפרטיות שלנו.