ידיעות ספרים

 מתוך אתר האינטרנט של ההוצאה

ידיעות ספרים היא מהוצאות הספרים הגדולות בישראל. אלפי הספרים שיצאו מבית ההוצאה מקיפים את כל תחומי ההוצאה לאור: ספרות יפה, ספרי ילדים ונוער, אנציקלופדיות, מילונים, ספרי יהדות, ספרי אמנות, ספרי רפואה ובריאות, ספרי בישול, ביוגרפיות, ספרים מתחום הפוליטיקה ועוד.

 

סדרת הספרים העיקרית של ההוצאה, פרוזה, נוסדה לפני שנים רבות, ומאז יצאו בה מאות ספרים, בהם ספרי קריאה ועיון, ספרי מקור ותרגום, ספרים חדשים וקלאסיקות.  סדרת פרוזה תרגום, המבקשת לגלות לקורא את הסיפורים המעניינים ביותר מהספרות העולמית, מהעבר ומההווה, בתרגום עברי מדויק; וסדרת פרוזה עשרה, המביאה לקוראים צעירים, מגיל ראשית הקריאה ועד גיל הבגרות, ספרות יפה עשירה ומרתקת, מן הארץ ומן העולם.

 

2024

המגילה מעכו/ פאולו קואלו

קראתי את "המרגלת" מאת פאולו קואלו, וחשבתי ש"המגילה מעכו" הוא ספר דומה ולא היא. זהו אחד מהספרים המיותרים שקראתי בחיי. ערב כיבוש ירושלים ע"י הצלבנים יולי ….

קרא עוד »
blank
2023

המרגלת/ פאולו קואלו

במשך שנים, בכל פעם שנתקלתי בשמה של מטה הרי, הוא נקשר בסיפורי פיתוי וריגול. לא באמת הכרתי את הרקע לסיפור החיים שלה ובוודאי שלא ידעתי על תרומתה ….

קרא עוד »
blank
2023

פופולרית/ מאיה ון – ווגנן

סיפורה האמיתי והמלא השראה של מאיה ון – ווגנן. מאיה בת ה 13, היא נערה לא מקובלת בתיכון ועם דימוי עצמי נמוך מאוד. כשבעת סידור המרתף היא מוצאת ספר …

קרא עוד »
blank
2023

Trust / Hernan Diaz

"Trust" או "נאמנות" בתרגום לעברית, הוא אחד הספרים הטובים ביותר שקראתי השנה והוא זכה להיכנס לקטגוריה "האהובים של כל הזמנים" בזכות התיחכום, האינטליגנטיות ….

קרא עוד »
blank
2023

עיר הדובים/ פרדריק בקמן

זהו הספר השלישי של בקמן שקראתי. אהבתי את הספר הראשון "איש ושמו אובה", לא סבלתי את "סבתא שלי מוסרת דרישת שלום וסליחה". הוא ממש צילק אותי …..

קרא עוד »

🤞 קבלו מייל מרוכז אחת לשבוע!

אנחנו לא שולחים ספאם! למידע נוסף ניתן לקרוא את מדיניות הפרטיות שלנו.