2022 - The Lazy Girl's Guide to Magic - אודיו - עיברית - בריטניה - מדע בדיוני ופנטזיה - מותחן - מכשפות - ספרים בעלמא - פשע - תרגום

מכשפה עצלנית/ הלן הרפר

אייבי ווילד גורשה בבושת פנים מהמסדר הקדוש של ההארה הקסומה לאחר שהאשימו אותה בהעתקה. היא דווקא שמחה שגירשו אותה. מה המסדר יכל לספק לה יותר מימים של רביצה על הספה, נישנוש חטיפום וצפייה בסדרות טלביזיה (בעיקר בסידרת הראלטי "מיקסם") בזמן שהיא מידי פעם מלטפת את החתול המדבר שלה, ברוטוס? אה כן, מידי פעם נהיגה במונית בכדי להתפרנס.

אין, אין יותר טוב מהחיים העצלים והמשעממים של אייבי ווילד.

עד שחבורת המכשפים חדלי האישים והלא מוכשרים של המסדר, כובלת אותה בטעות בקסם לאדפטוס אקזמפטוס רפאל וינטר, כדי שתהיה העוזרת שלו בענף ארקנה.

וכך, אייבי ווילד מוצאת את עצמה מתרוצצת בשעות שבהן רק התרנגולות עירות, אחרי רפאל וינטר חובב החקירות הקסומות ובעיקר חובב חדרי כושר וספורט. במר גורלה ובאין ברירה, אייבי ווילד משתרכת אחריו ומשתדלת לעזור לו ככל יכולתה באמצעות קסמים קטנים לעצלנים. לא שהיא מתלוננת חס וחלילה, אבל המראה שלו הוא ממש מפגע לכושר השיפוט שלה, מבט אחד מהעיניים הכחולות טורקיזיות שלו או מבט אחד בישבן המחוטב שלו, משכנעים אותה לרדוף אחריו ברחבי אנגליה. זה לא שהיא רוצה להיות מעורבת באיזו שהיא חקירה, או בכלל בעבודה. אייבי מבינה בכדי שהיא תוכל לחזור במהרה לחיים העצלים שלה, היא חייבת לעזור לרפאל ווינטר לפתור את התעלומה.

איזה ספר כייפי, ממתק ומעדן לחייך. אומנם התעלומות שאייבי ורפאל ווינטר פותרים לא מגיעות לרמה של אגתה כריסטי, ואומנם לא מדובר כאן בספר פנטזיה משוכלל (בסיגנון ג' קיי רולינג), אבל ממש אהבתי את הדמויות של אייבי, של וינטר ושל החתול ברוטוס. אהבתי שהאופי של אייבי ווינטר מנוגד ומשלים ובזמן שהיא מתנערת מהמסדר, היא לא מתנערת ממחוייבות לעולם טוב יותר וצודק יותר.

אהבתי שהסופרת לא גולשת לרומנטיקה אלא מותירה את העלילה במישור הפנטזיה, כשיש רק נגיעות קלות של רומנטיקה שטבעית לסיפור וגם אהבתי את חוש ההומור המשעשע.

שאפו גדול להוצאת "ספרים בעלמא" על רכישת הזכויות לספר, על התרגום המצויין ועל הכריכה היפה שמשקפת את רוח הספר.

וסוף סוף סוף – אודיו משובח של אפליקציית עברית – ממש ברמה עם קריינית מצויינת. הלוואי שכל ספרי האודיו שלהם היו ברמה הזו.

מכשפה עצלנית/ הלן הרפר

הוצאת ספרים בעלמא, 2022, 304 עמ'

מדריך העצלה לקסם 1#

דף הסידרה –

דירוג SIVI

דירוג: 5 מתוך 5.

איכות אודיו –

דירוג: 5 מתוך 5.

🤞 קבלו מייל מרוכז אחת לשבוע!

אנחנו לא שולחים ספאם! למידע נוסף ניתן לקרוא את מדיניות הפרטיות שלנו.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.