2023 - Susan Ryeland - אודיו - עיברית - בריטניה - דירוג sivi ★★★★ - כתר - מותחן - ספרים על ספרים - פשע - תרגום

רצח לפי הספר/ אנתוני הורביץ

סוזן ריילנד היא עורכת בהוצאת ספרים לונדונית קטנה. ההוצאה מבוססת על הצלחתו של סופר אחד, אלן קונווי, בסידרת ספרים שבמרכזה הבלש אטיקוס פונד. כשסוזן ריילנד מקבלת את ספרו החדש של אלן, "רציחות באחוזת פאי" היא מצפה למצוא בו כפר אנגלי, תעלומת רצח ואת הבלש אטיקוס פונד הנערץ. היא לא מצפה לקבל ספר שאינו כולל את פתרון התעלומה.

אבל זה בדיוק מה שקורה: סוזן קוראת את ספרו של קונווי ואנחנו יחד איתה, ואז מסתבר שהעמודים שכוללים את פתרון התעלומה לא קיימים. הבלש לא מכנס את כל החשודים, לא מצרף את כל הרמזים והראיות והגרוע ביותר – אין פתרון לתעלומה.

סוזן מתחילה לחקור בעיניין, לחפור בחייו של אלן קונווי ובחיי הדמויות שבספר, בכדי למצוא את העמודים החסרים.

החקירה של סוזן ריילנד מובילה אותה לגלות את מערכות היחסים העכורות בחייו של הסופר, שהחל לפרסם את הסידרה המצליחה בגיל מאוחר. היא בעיקר נחשפת ליחסי אהבה שינאה של הסופר לדמות המצליחה שברא ולקשר שבין עלילת "רציחות באחוזת פאי" ובין חייו של קונווי.

הספר מצריך סבלנות: עד מחציתו הקורא נמצא בעולמו של אטיקוס פונד. במחצית השניה של הספר הקורא עובר לעולם האמיתי ולאופן שבו הוא מתכתב עם עלילותיו של אטקוס פונד. מראש אציין שהמחצית השניה קצת נמרחת.

"ג'יימס צדק. ב'ג'ין וציאניד', שעלילתו מתרחשת בלונדון, יש דמויות שנקראות לייטון ג'ונס, ויקטוריה וילסון, מייקל לאטימר, ווֹריק סטיבנס וברֶנט אנדרוז. כל השמות האלה נלקחו בחלקם, או בשלמותם, משמות תחנות של הרכבת התחתית. שתי הרוצחות, לינדה קול ומטילדה אור, הן אנגרמות באנגלית של קולינדייל בקו נורת'רן ושל לאטימר רואד."

אבל הורביץ מצליח להכהות את העוקץ של מריחת החלק השני ולהשרות עונג בגילויים שמפוזרים בין הפרקים. קודם גילויים על אלן קונווי ואז על דמותו הספרותית אטיקוס פונד.

כל כך נהנתי שרכשתי את הספר השני בסידרה, שטרם תורגם.

איכות האודיו שסיפקו עברית היתה בסדר, אני רואה שהסירו את האפשרות לרכוש את האודיו הזה, אולי מישהו שם החליט לספר לקוראים יותר מביצועים בינוניים.

רצח לפי הספר/ אנתוני הורביץ

הוצאת כתר, 2022, 435 עמ'

דירוג SIVI –

דירוג: 4 מתוך 5.

איכות אודיו

דירוג: 3 מתוך 5.

Susan Ryeland #1

דף הסידרה –


Susan Ryland works as an editor for a small publishing house in London. The company's success is mainly due to the popular Atticus Pond detective series written by Alan Conway. Susan recently received Alan's latest book, "Murders at Pie Manor," anticipating an English village setting, a thrilling murder mystery, and the beloved detective Atticus Pond. However, to her surprise, the book lacks a solution to the mystery.

As Susan reads Conway's book, we join her in the anticipation of uncovering the mystery. However, to our dismay, the pages containing the solution are missing. The detective fails to gather all the suspects, evidence, and clues; worst of all, the mystery remains unsolved.

To locate the missing pages, Susan delves into Alan Conway's life and the characters' lives from the book through her investigation.

Through her investigation, Susan Ryland uncovers the complex relationships in the writer's life, who achieved success later in life with their series. She delves into the writer's tumultuous connection with their famous character and the intriguing links between the plot of "Murders at Pai Manor" and their own experiences.

The book demands patience, as almost half of it is spent in Atticus Pond's world. The latter half delves into the real world and its connection with Atticus Pond's narratives. However, it must be noted that the second half can be a bit convoluted.

Despite the challenging nature of the second part, Horvitz cleverly injects moments of joy into the story with scattered revelations throughout the chapters. These revelations uncover the truth about Alan Conway and later reveal exciting details about his literary character, Atticus Pond.

I liked the series' first book so much that I purchased the second one, though it hasn't been translated yet.

The audio quality provided by E-vrit was fine. I see they removed the option to purchase this audio. Maybe someone there decided to tell the readers more than average performance.

🤞 קבלו מייל מרוכז אחת לשבוע!

אנחנו לא שולחים ספאם! למידע נוסף ניתן לקרוא את מדיניות הפרטיות שלנו.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.