2022 - The Lazy Girl's Guide to Magic - אודיו - עיברית - בריטניה - מדע בדיוני ופנטזיה - מותחן - מכשפות - ספרים בעלמא - פשע - תרגום

מכשפה רוחנית/ הלן הרפר

הספר השלישי והאחרון בסידרת "מדריך העצלה לקסם" מפגיש את אייבי ורייף עם רוצח קוסמים אכזרי.

אייבי המסכנה לא מספיקה להתאושש מאירועי הספר הקודם ומהעובדה שרייף מקרצף את הדירה שלה כאילו אין מחר, כשהיא מגלה שהיא מסוגלת לראות ולדבר עם רוחות.

איך אפשר להתעצל ככה בנחת, כשמכל מקום מפציעות להן רוחות שמקשקשות, מתלוננות, מקטרות ועושות לה חור במח? לא, אייבי בהחלט לא רווה נחת מהמצב במיוחד כשרוח בדמות ראשו המת של ראש המסדר לשעבר, דורשת ממנה לעצור רוצח קוסמים.

בסוף, אייבי, מצליחה להפנים שהיא לא תצליח לנוח כל זמן שהרוחות מטרטרות לה במח, והיא מחליטה לנקוט יוזמה. היא ווינטר רפאל יוצאים לסייע לרוחות של הנרצחים לעבור לעולם הבא. עדיף שיהיו כמה שיותר רחוק ממנה.

בין לבין, מערכת היחסים בין אייבי לרייף מעמיקה ומתייצבת. רייף מבין שהוא לא לגמרי יכול לשלוט במעשים של אייבי ולמרות שהוא מנסה פעם אחר פעם להציל אותה מהפזיזות והאימפולסיביות של עצמה, הוא משלים עם המצב בתקווה לימים עצלים יותר. כחלק מהעמקת היחסים ובאמצע המרדף אחרי רוצח הקוסמים, וינטר לוקח את אייבי לפגוש את ההורים שלו – אוי אוי אוי.

גם בספר הזה החתול של אייבי תופס את אור הזרקורים. לדעתי מדובר בהברקה יוצאת מן הכלל והאישיות שהסופרת הדביקה לו, פשוט קורעת.

אני לא בטוחה שאוהבי פנטזיה יעופו על הסידרה, עולם הקוסמים והמכשפות לא מפותח מספיק. אני גם לא בטוחה שאוהבות הרומנטיקה יעופו עליה, כי הרומנטיקה ממש מרומזת. אבל זו סידרה שכל הספרים שבה עושים הרגשה טובה וכיף לקרוא אותה.

בנוסף, התרגום והאודיו פשוט מצויינים כך שממש נהנתי מהספרים.

מכשפה רוחנית/ הלן הרפר

הוצאת ספרים בעלמא, 2022, 287 עמ'

מדריך העצלה לקסם 3#

דף הסידרה –

דירוג SIVI

דירוג: 4 מתוך 5.

איכות אודיו –

דירוג: 5 מתוך 5.

🤞 קבלו מייל מרוכז אחת לשבוע!

אנחנו לא שולחים ספאם! למידע נוסף ניתן לקרוא את מדיניות הפרטיות שלנו.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.