2023 - אמריקה הצפונית/ ארה"ב/ קנדה - דני ספרים - הזדמנות שניה - הפרעות נפשיות - סטוריטל - אייקסט - תרגום

מושלם על הנייר/ ג'ין מלצר

​Please scroll down for an English review.

"מושלם על הנייר" ​קומדיה רומנטית עם טאצ' יהודי.

דארה רבינוביץ היא בת למשפחת שדכניות יהודיות. היא שיכללה את המיומנות המשפחתית לאפליקציית שידוכים בין יהודים J-Mate ואלפי סיפורי ההצלחה שהובילו אותה לעושר אבל לא הותירו לה זמן למצוא את האושר. עד שבמהלך ראיון לתוכנית בוקר טלביזיונית החביבה עליה, סבתא שלה לוקחת את המושכות ליידים ובמהלך הראיון מציגה לצופים את רשימת הדרישות של דארה למר מושלם.

בזמן שדארה נאבקת בחרדה חברתית והפחד שלה מחשיפה, מגיש תוכנית הבוקר, כריס סטדפסט מבין שזוהי ההזדמנות שלו להציל את תוכנית הטלביזיה שלו מירידה מהמסך. הוא מגבש עם המפיקה שלו רעיון להפוך את הסיפור לתוכנית ריאליטי שעוקבת אחר חיפוש הבעל האוליטמטיבי לדארה.

דארה לא מתלהבת מהרעיון, אבל כריס מבטיח לה שהם יאתרו את המועמדים הראויים, יארגנו את זירת הדייטים ושהוא ילווה אותה לאורך כל הדרך. אחרי התלבטויות, דארה נעתרת והתוכנית יוצאת לפועל.

הספר נע בין פרקים מנקודת מבטה של דארה לבין פרקים מנקודת מבטו של כריס.

כריס הוא אב חד הורי, שעדין מתאבל על אובדן אישתו. הוא מגדל את בתו לייסי שמתקרבת בצעדי ענק לגיל העשרה האיום והנורא ונאלץ להתמודד עם קשיי הפרנסה והיותו אב חד הורי בניו יורק.

הדייטים מצולמים בחגים יהודיים כך שהקורא נחשף לתרבות היהודית ולמינהגים של היהודים בארה"ב. האמת שזה היה מאיר עיניים לראות את הדברים מבחוץ, וגם די משעשע בעיקר קטיף התפוחים וכלל האסונות המתרגשים על דארה ובני זוגה במהלך הדייטים הללו.

בשולי העלילה הסופרת מציפה את בעיית נישואיי התערובת ואת הקושי להיות יהודי בסביבה שהיא רובה לא יהודית.

סה"כ קריאה נעימה וזורמת עם נגיעות הומוריסטיות אבל הסיום שלו מאוד צפוי.

מושלם על הנייר/ ג'ין מלצר

דני ספרים, 2023, 423 עמודים

דירוג SIVI –

דירוג: 3.5 מתוך 5.

איכות אודיו

דירוג: 4 מתוך 5.


"Perfect on Paper" is a romantic comedy with a Jewish twist.

Dara Rabinowitz, a Jewish matchmaker, created the J-Mate app, leading to thousands of success stories and wealth. Her busy schedule leaves no time for happiness. During an interview on her favorite morning TV show, her grandmother presents Dara's requirements for Mr. Perfect.

Chris Studfast, a morning show host, sees an opportunity to save his TV show from cancellation by turning Dara's struggle to find her soul mate into a reality show that follows her search for the ultimate husband.

Dara, who suffers from social anxiety and a fear of exposure, was initially hesitant about Chris's idea of setting her up on a date. However, Chris assured her he would find the suitable candidates, organize the date, and accompany her throughout the process. After some deliberation, Dara agreed, and the plan was implemented.

The book alternates between Dara's and Chris's perspectives.

Chris is a single father, still grieving the loss of his wife. He is a single father in New York raising his daughter Lacey as she approaches her teenage years while also juggling the challenges of making a living.

The dates in the show are filmed during Jewish holidays, providing viewers with insights into Jewish culture and customs in the USA. It was enlightening to see the outside perspective and amusing to watch Dara and her partners get excited about apple picking and the mishaps that ensued.

The author discusses the challenges faced by Jews in a predominantly non-Jewish environment, including the issue of interfaith marriages.

The book has humorous elements but its conclusion is easily foreseen.

🤞 קבלו מייל מרוכז אחת לשבוע!

אנחנו לא שולחים ספאם! למידע נוסף ניתן לקרוא את מדיניות הפרטיות שלנו.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.