2023 - אהבות - אודיו - עיברית - דירוג sivi ★★★ - הזדמנות שניה - משונאים לאוהבים - רומנטיקה ואירוטיקה - תרגום

החיים מחכים לך קלואי בראון/ טליה היברט

For English review, please scroll down.

​​קלואי בראון, בחורה כהת עור המתגוררת עם משפחתה בבית אחוזה.

לאחר שלקתה בדלקת ריאות קשה, מערכת החיסון שלה נפגעה והיא סובלת ממחלת הפיברומיאלגיה. 

ועתה בסוף שנות ה 20 שלה, תחילת שנות ה 30 ולאחר שנהגת שיכורה כמעט דרסה אותה, היא מחליטה לנער את האבק מחייה ולהתחיל לחיות אותם באמת.

לצורך כך היא מכינה רשימה שאת הפריט הראשון היא מגשימה כבר לאחר חודשיים כאשר היא עוברת להתגורר בגפה בבניין דירות.

שם היא פוגשת את אב הבית, רד. 

רד, הוא סוג של אדוניס שקעקוקעים מעטרים את גופו הלבנבן והשרירי. שיערו האדמוני הארוך מתנפנף מאחוריו בזמן שעיניו הירוקות מבזיקות באור ירוק "אביבי".  אבל הוא גם אמן מיוסר שהפסיק, מנסיבות שעליהן עדיף לקרוא, לפרסם את עבודותיו. הוא אדם מקסים שמוכן לעזור לכל דורש והוא מוצא מפלט בעבודות שהוא נדרש להן כאב הבית.

כשקלואי ורד נפגשים הם במילים מעטות לא מחבבים אחד את השניה. אבל ככל שהקשר בינהם מתהדק וקלואי מסתייעת בעזרתו של רד להגשים סעיפים מהרשימה שלה, כך הם מתקרבים ונקשרים כך שמתקבל סיפור אהבה עדין שנבנה לאורך כל פרקי הספר.

הבעיה היחידה שלי עם הספר זה כל החלק האחרון שלו שממש היה מיותר, כולל ההתרה של האירוע. פשוט הרגשתי שהיה בסצנה הזו משהו מאוד מלאכותי וכפוי שגרר את הספר לעוד כמה פרקים באופן מיותר.

הקשבתי לחצי ספר ואת היתר קראתי. הקריינות שסיפקו אודיו עברית היתה סבירה, לא עפתי ממנה אבל גם לא סבלתי. זה כבר שיפור מדהים שהקריינית לא מלעלעת או מגמגמת את המילים.

החיים מחכים לך קלואי בראון/ טליה היברט

הוצאת אהבות, 2021, 320 עמודים

דירוג SIVI –

דירוג: 3 מתוך 5.

איכות אודיו

דירוג: 3.5 מתוך 5.


Chloe Brown is a dark-skinned girl who lives with her family in a mansion.

After severe pneumonia, her immune system was compromised, and she had fibromyalgia.
And now, in her late 20s or early 30s, after a drunk driver almost ran her over, she decides to shake the dust off her life and start living it for real.

For this purpose, she prepares a list. She fulfills The first item after two months of moving to an apartment alone.
There she meets the caretaker of a building, Red.

Red is a kind of Adonis whose white and muscular body is decorated with tattoos. His long red hair flutters behind him while his green eyes flash a "spring" green light. But he is also a tormented artist who stopped, for circumstances about which it is better to read, to publish his works. He is a charming person ready to help anyone who needs it, and he finds refuge in the jobs he is required to do as a householder.

When Chloe and Red meet, they do not like each other. But as the relationship between them tightens, and Chloe uses Red's help to fulfill items from her list, the closer they become so that a delicate love story is obtained that is built throughout the chapters of the book.
My only problem with the book is the whole last part, which needed to be revised, including the solving for the event. Something very artificial and forced in this scene unnecessarily dragged the book for several more chapters.

I listened to half the book and read the rest. The narration provided by E-vrit audio was reasonable, I didn't fly from it, but I didn't suffer either. It is already a fantastic improvement that the narrator does not slur or stutter the words.

🤞 קבלו מייל מרוכז אחת לשבוע!

אנחנו לא שולחים ספאם! למידע נוסף ניתן לקרוא את מדיניות הפרטיות שלנו.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.