2022 - הוצאה - טורקיז - משונאים לאוהבים - רומנטיקה ואירוטיקה - תרגום

בייב חוף טיידווטר/ אנג'ל לוסון, מליסה אדמס

בתקופה האחרונה נראה שרומנטיקה מסורתית בין גבר ואישה, כבר לא מרגשת את הקוראות ולכן ההוצאות החלו בתרגום ספרים שכוללים מערכות רומנטיות בין מספר משתתפים בו זמנית.

כנראה שמערכות יחסים פוליאמוריות מרתקות את הקוראות ובחודשיים שלושה האחרונים כבר יצאו 2 ספרים שעוסקים בכך וזה הספר השלישי.

ממה שראיתי בתיוגים של הספרים האלה, הם מתוייגים בתת ז'אנר המכונה "הרמון הפוך" כאשר מדובר באישה עם מספר גברים.

חייבת לציין שזה פחות כוס התה שלי, אני בקושי מצליחה לקיים יחסים עם עצמי אז לנהל יחסים עם מספר גברים בו זמנית באותה חבורה נראה לי לכל הפחות משימה בלתי אפשרית שלא לאמר מדע בדיוני.

הספר הזה עוסק בבחורה בשם הולין שנשכרת לעשות "בייבי סיטר" על ארבעה גברברים בוגרי אחוות גמא באוניברסיטה השייכת לליגת הקיסוס. הם עשירים יפים ופרועים והיא שייכת לצד הלא נכון שאין לו כסף ואמצעים.

זה יכל להיות ספר מצויין אם הוא היה מעלה על נס את הבדלי המעמדות ועוסק בראיית מיקרו של מערכת זוגית תחת מגבלות הפערים המעמדיים. אבל לא באמת אפשר להבין איך היא מצליחה לביית את ארבעת הגברברים האלה תוך שלושה ימים ואיך כך האופרציה הזו מתנהלת והיא עדין לא ממוטטת מהגנון הזה שהיא מנהלת.

סה"כ, למרות ארבעת הגברברים ועד כמה שזה נראה הזוי, הספר הזה טוב יותר מהספר השני בסידרה הגברים של דל ריי ולכן נתתי לו את אותו הניקוד.

בייב חוף טיידווטר/ אנג'ל לוסון, מליסה אדמס

הוצאת טורקיז, 364 עמודים, 2022

דירוג SIVI

דירוג: 3 מתוך 5.

🤞 קבלו מייל מרוכז אחת לשבוע!

אנחנו לא שולחים ספאם! למידע נוסף ניתן לקרוא את מדיניות הפרטיות שלנו.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.