2022 - Salacious Players Club - טורקיז - משונאים לאוהבים - רומנטיקה ואירוטיקה - תרגום

עיניים עליי/ שרה קייט

הספר הזה פחות. הרבה פחות מ- "המילים שלו". אותה התופעה אירעה לי גם עם סידרת "הגברים של דל ריי" שבה עפתי על הספר הראשון והספר השני היה פחות בעיניי.

זהו סיפורו של גארט, מנהל השיווק של מועדון המנויים. גארט מעדיף צפייה על פני אקטים מיניים וכך לילה אחד כשהוא נכנס לאפליקציה של בחורות שממצלמות את עצמן, הוא פוגש שם את אחותו החורגת מיה.

כמובן, הוא מתחלחל עד עמקי נשמתו, אבל משהו בה קורא לו, והוא יוצר איתה קשר בשם בדוי "דרייק".

מיה, היא אחותו החורגת של גארט מנישואיה השניים של אימו. בין מיה לגארט מבדילות 13 שנים ושנים שבהן ים של הצקות מרושעות. כשהוריו מזמינים אותו לבית הקיץ שלהם על האגם לחופשה, גארט שמתלבט בתחילה, מחליט להגיע ולבחון את המשיכה שהוא חש למיה.

מיה, היא בחורה עצמאית שמפרנסת את עצמה ע"י הצגת גופה באפליקצייה סטרימינג לגברים. נכון, גארט הוא קוץ בתחת והוא מעצבן, אבל במשך שנים היא נמשכת אליו ולא עושה דבר. עכשיו כשהוא מגיע לבית הקיץ זה אתגר קשה ומעייף לשמור על מרחק ממנו ובנוסף , והיא גם מוצאת את עצמה נהנית מחברתו של דרייק באפליקציה.

המפגש בינהם הוא בעירה איטית שבה גארט סובל מייסורי מצפון קשים ומנסה לדחות את המשיכה שלו למיה והיא מצידה עושה הכל בכדי להביא אותו להפנים שהוא צריך אותה.

באותו הזמן, גארט לא יכול להפסיק לדבר עם מיה באפליקציה כ"דרייק". הוא שוקע לשיגרה שבה היא מגלה לו יותר על עצמה והוא מגלה לה דברים שמעולם לא חלם לגלות לאף אחד, גם לא לחברו הטוב אמרסון. הוא מרגיש לא ראוי. שָׁבוּר. אבל בסוף הוא נכנע למיה.

הבעיה בספר הזה מתחילה כשהם חוזרים לעיר הגדולה. איכשהו לא מספיק לסופרת פער גילי ואחים חורגים. היא מסתבכת עם העלילה ועם הכיוון שהיא בעצמה רוצה לקחת את הספר הזה אליו. לא אהבתי את הכיוון הזה במיוחד כשהסתבר שמיה היא אקהבציוניסיטית במידה שגארט הוא מציצן.

אז כן, הספר הזה איכזב אותי. אני יודעת שיש כאלה שעפו עליו, אבל ממש היה קשה לי לעוף עליו עם עומס האירועים והפיתולים בעלילה שלא נגמרים.

עיניים עלי/ שרה קייט

הוצאת טורקיז, 2022, 352 עמ'

מנויים בלבד #2

דף הסידרה-

דירוג SIVI

דירוג: 3 מתוך 5.

איכות אודיו –

דירוג: 0 מתוך 5.

🤞 קבלו מייל מרוכז אחת לשבוע!

אנחנו לא שולחים ספאם! למידע נוסף ניתן לקרוא את מדיניות הפרטיות שלנו.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.