2023 - Objects of Attraction - אהבות - דירוג sivi ★★★ - משונאים לאוהבים - רומנטיקה ואירוטיקה - תרגום

הדובדבן שלה/ פנלופה בלום

הספר השני בסידרת "חפצים של משיכה" ממשיך את הקו ההומוריסטי של הספר הראשון בסידרה. יחד עם זאת, ישנה תחושה שהסופרת מתאמצת מידי לשעשע ומה שזורם, כייפי ומאוד מוצלח בספר הראשון, מתפרש באופן צולע בספר הזה.

חיי החברה של היילי, בת העשרים וחמש לא קיימים. לאחר פרידה מבן זוג לשעבר שהפך לסטוקר ועלוקה ממנה היא לא מתפטרת, היא מתמקדת בהקמת העסק שהיה חלום חייה – קונדטוריה קטנה למיני מאפים. אלא שהקונדטוריה לא מושכת קהל גדול והיילי מוצאת את עצמה נאבקת על קיומה הכלכלי.

החובות נערמים, חיי החברה שלה שוקעים למצולות וההזדמנות של היילי לכייף ולהתפטר מבתוליה הולכים ומתרחקים.

"מי אמר שאני אמות לפנייך? אני אבקש מהם לכתוב על המצבה שלך, 'פה טמונה הזקנה הכי זקנה והכי עצובה בעולם. אולי אם היא הייתה נותנת למישהו להיקבר עמוק בתוכה, היא לא הייתה נקברת עמוק באדמה'."

ריאן, העובד שלה וקנדיס , אחותה, מתוסכלים מההתבצרות של היילי בין העוגות והמאפים ודוחפים אותה לאבד את בתוליה עם הגבר הראשון שיכנס לקונדטוריה ויקנה פאי דובדבנים – פאי שטעמו שודרג בניסוי וטעייה לרמות של מומחיות שאין כמותן.

איך שהוא יוצא שהגבר הזה הוא ווילאם, אחיו של ברוס מהספר "הבננה שלו".

כשוויליאם נכנס למאפייה של היילי כדי לקנות בייגל, הוא לא צפה שזה יהיה היום שישנה את חייו. וויליאם קצת שטותניק וגבר שנמצא בתקופת התנזרות מנשים כי הן כבר משעממות אותו למוות, פוגש בקונדיטורית הביישנית והמגמגמת. מהר מאוד היא הופכת להיות האתגר הבא שלו, כשביציאה מהקונדטוריה הוא לוקח את אגרטל הפרחים מהכניסה ומותיר את כרטיס הביקור שלו עבורה .

וויליאם, הוא מנכ"ל משותף ב"גיליאון אנטרפריז". הוא טיפוס לא קונבנציונלי. שובר מוסכמות וכל מה שהוא אנטיתזה לאחיו התאום ברוס. הוא קלפטומן נסתר וכל מה שניתן לגניבה מושך אותו.

ולהיילי יש משהו שהוא יכול לגנוב, הקלפטומן שבו נמשך להיילי.

בזירה מופיעים גם ברוס ונטשה מהספר הראשון "הבננה שלו", וגם הוריהם עלובי הנפש של ברוס וויליאם שמוכיחים שהתפוח לא תמיד נופל תחת העץ. אבל הדמות הטובה ביותר בספר היא סבתא של היילי וקנדיס, אישה תוססת שמתגוררת בבית אבות ומנסה לשכנע את הנכדה שלה למצות את מה שיש לחיים להציע עד תומם.

הספר הוא יותר בז'אנר הרום-קום ופחות הז'אנר האירוטי. יש בו הרבה מתח מיני אבל אולי סצנת סקס אחת אי שם בחלק האחרון של הספר.

הוא פחות משעשע מה"בננה שלו" אבל עדין מספק קריאה קלילה ומהנה.

הדובדבן שלה/ פנלופה בלום

הוצאת אהבות, 2022, 204 עמודים

דירוג SIVI –

דירוג: 3 מתוך 5.

איכות אודיו

דירוג: 4 מתוך 5.

Objects of Attraction 2#

לדף הסידרה –

🤞 קבלו מייל מרוכז אחת לשבוע!

אנחנו לא שולחים ספאם! למידע נוסף ניתן לקרוא את מדיניות הפרטיות שלנו.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.